KONTAKTY

Potrebujete poradiť?
Radi Vám odpovieme!
tel: 0948525855
dohory@dohory.sk

Užitočné odkazy:

Horská záchranná služba, počasie na horách, lavínová situácia

 

NajNakup.sk - Objavte najlepšie  ceny na slovenskom internete.

 

 

dohory.sk


» POŠTOVNÉ a BALNÉ

Cena za poštovné + balné je nasledovná:

A - Poštovné a balné pri objednávke do 17.00 EUR -Slov. pošta 1.trieda: + 3,00 €

B - Poštovné a balné pri objednávke nad 17.00 EUR - Slov. pošta 1.trieda: ZDARMA

C - Poštovné a balné - doručenie na druhý pracovný deň - kuriér GLS: + 4,00 €

D - Poštovné a balné pri objednávke nad 30.00 EUR na druhý pracovný deň kuriér GLS: ZDARMA

E - Poštovné a balné do ČR: + 4,00 €

Objednávky v hodnote nižšej ako 5,- Eur zasielame len pri PLATBE VOPRED.

 


 

Obvyklá doba doručenia tovaru je 1-2 dni od odoslania objednávky podľa lokality. Pri zásielke kuriérom je doručenie na druhý pracovný deň garantované. To platí, ak je tovar skladom. Skladom sa snažíme mať všetky ponúkané produkty. Výnimočne obdržíme objednávky na väčšie množstvo tovaru, ako máme skladom. V tom prípade Vás budeme čo najskôr kontaktovať. Položky, pri ktorých nie je uvedené "SKLADOM", ale napríklad "NA OBJEDNÁVKU" a pod. sú dostupné zvyčajne v lehote 1-3 týždne. 


V prípade, že požadujete urgentné dodanie zásielky, kontaktujte nás prosím telefonicky pred zadaním objednávky a my Vám termín doručenia zásielky potvrdíme.

Doba dodania slovenskou poštou je orientačná a je závislá od momentálnej situácie, skladových zásob a pod.

Snažíme sa, aby ste mali tovar v čo najkratšom čase. Pokiaľ ste zadali objednávku, je možné si kedykoľvek overiť stav objednávky telefonicky na čísle 0948 525 855 (v prac. dňoch!) alebo emailom na dohory@dohory.sk

Tovar zasielame na dobierku, alebo doporučene, ak ste za tovar zaplatili vopred bankovým prevodom. Pokiaľ Vás poštár nezastihne na adrese doručenia, mali by ste si nájsť v schránke oznamovací lístok. Pokiaľ ste zaslali objednávku, prišiel Vám potvrdzovací mail a následne mail o odoslaní zásielky a ani po 3-4 dňoch ste zásielku neobdržali, je možné, že Slovenská pošta sa Vám zásielku snažila neúspešne doručiť a nenechala Vám oznámenie o uložení zásielky na pošte. V tom prípade je zásielka pravdepodobne na Vašej pošte. Kontaktujte nás prosím a my Vám poskytneme všetky potrebné informácie. Pokiaľ ste odoslali objednávku a o jej obdržaní Vám neprišiel potvrdzovací mail, pravdepodobne ste zadali nesprávnu mailovú adresu. Aj v tom prípade nás kontaktujte telefonicky, alebo mailom.

 

Osobné vyzdvihnutie tovaru je možné v našej predajni v Skalici na Škarniclovskej 6 (vedľa starej cukrárne). Predajňa nemá stanovené otváracie hodiny a preto, pokiaľ nemáte cestu okolo, zavolajte nám prosím vopred.

 

V prípade otázok nás prosím kontaktujte cez formulár v MENU: KONTAKTY, resp. na uvedených tel. číslach.

 

HORÁM ZDAR!

Tím dohory.sk

 

YmU3M